McQueen

Det blev inte mycket shopping i London, men fick iallafall med mig mina favoriter! For those of you who really know me, know that I always end up with black.. You should see my closet 🤦🏽‍♀️.  Nu får det gärna bli vår samt plus grader så jag kan rocka dem med alla outfits! 

(null)

Alexander McQueen
Fiona

Hur är storlekarna? Är de jättestora? Och vad betalade du för de? 😍

Svar: Vanliga faktiskt. Har min vanliga storlek, 38 :). Blev ungefär 4200:- svenska.
itsblerina.blogg.se

Eni

Hej Blerina,

Jag vill förstora mina läppar men det är så många klinker där ute att man blir helt snurrig! Var har du gjort dina och vem gjorde det? Vilken fillers använde du? Är du nöjd? Vad rekommenderar du till en nybörjare?

Tacksam för tips ocj din hjälp :)

Aleks

Är dom sköna? Dom ser ut att va klumpiga och tunga ..

Svar: Jättesköna faktiskt! Dem ser ut att vara super tunga men är inte alls det 🙌🏻
itsblerina.blogg.se